maandag 7 maart 2011

Sorry!

De stroom viel uit, en net op het moment dat ik alles wilde opslaan. Die stroomstoring heeft wel twee uur lang geduurd! Toen de stroom weer aan ging was alles weg! Moest ik weer helemaal opnieuw beginnen. Ik was weer lekker bezig maar ineens ging de bel, een man schreeuwde dat ik naar buiten moest want er was brand in mijn flat. Toen heb ik uren lang buiten gezeten terwijl de brandweer bij mijn buurvrouw aan het blussen was. Slachtofferhulp heet mij uren lastig vastgehouden want ze wilden weten of het wel goed met mij ging. Toen ik weer naar binnen mocht was er overal waterschade! Alles was kapot! Dus ik ben snel op de fiets naar de biep gegaan!

Onderweg was ik getuige van een ongeluk. Daarom heb ik daar drie kwartier moeten blijven om een getuigenverklaring af te geven. Daarna wilde ik doorfietsen maar was mijn band lek. Heb ik dus dat hele eind moeten lopen. Ik kwam bij de bibliotheek aan, bleek dat die in de steigers stond; een verbouwing. Ik heb mijn vriendin gebeld of ik even bij haar aan de slag kon. Dat mocht! Toen ik klaar was bij mijn vriendin bleek het internet eruit te liggen. Dus ik heb alles op een USB stick gezet en ben naar een vriend gegaan. Bij die vriend kwam ik erachter dat ik mijn USB-stick was verloren. Ik moest dat hele eind teruglopen om het ding te vinden.

Ik vond de stick voor de deur van die vriendin! Ik liep weer terug toen er ineens drie auto's mij inklemde. Mannen in zwarte pakken stormde op me af, deden een zak over mijn hoofd en namen me mee in hun auto! Ik heb uren in een donkere kamer gezeten. Eindelijk kwam er een man de kamer binnen en begon mij allemaal vragen te stellen. Na een uur kwam hij erachter dat ik de verkeerde persoon was. Kamer uit, zak over mijn hoofd, een rit van een uur en ik werd weer afgezet voor het huis van mijn vriendin. Ik ging weer naar mijn vriend toe!

Bij mijn vriend was er een storing van het internet. Bleek dat de internetkabel versleten was. We moesten naar de Mediamarkt om een nieuwe kabel te kopen. Bij de Mediamarkt kwamen we erachter dat we vergeten waren geld mee te nemen. Terug naar zijn huis, geld pakken, terug naar de winkel en de kabel kopen! Bij hem thuis kon ik eindelijk achter internet!

En daarom ben ik ietsje te laat met mijn blog mevrouw!

1 opmerking:

  1. Haha nou deze is een stuk origineler en fantasievoler dan 'De brug stond open'. Goed gedaan Benjamin! (let wel op spelling met name incongruentie 'mannen ...stormden op me af!'
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen